evlathersey1305 hemsut benimki 3 aydır öyle fışkırır tarzda değilse korkulacak bişey yok yemek borusu kısa olduğu için ve mide kapakçıkları tam kapanmadığı için kusuyorlar fışkırır vaziyetteyse reflü oluyor genelde
hemsut ElisaMom_ dün de emdikten hemen sonra gaz çıkartmak icin omzuma aldığımda kustu bi kac kez kıyafetimi islatscsk kadsr cok, neden olur bu ? Hızlı emmeden, tazyikli sütten olabilir mi
ElisaMom_ hemsut hiperlaktasyonmu var yani bilemiyorum ama genelde reflü olduğu zaman yada çok emdikleri zaman kusar bebekler bu arada kaç aylık bebeğiniz yeni Doğansa ilk zamanlar kusmaları normaldir çok fazla ve fışkırtır derecedeyse doktora danışın
hemsut ElisaMom_ biberona alıştığı icin yoğun bakımda, ilk emmeye başladığında cok hızlı içiyor, ondan olabilir mi
busbusy Bebeğin emzirme pozisyonu da çok önemli tamamen yatay değil eğik olmalı Fazla içmiş de olabilir o haftalarda normal
ElisaMom_ hemsut bence fazla içtiği için kusuyordur dediğiniz gibi ağzına hızlı akışlı olunca,yinede yarın bi sağlık ocağına götürün
hemsut ElisaMom_ sabah gene oldu, memeyi aldığında cuk cuk cok fazla ses geliyor, ben de bu sefer 10 dk emzirdim tek memeyi aldim ağzından, kendisi bıraktığı olunca cok içiyor kusuyor , normal mi bu, bilmiyor ne içtiğini
eymenasaf3 hemsut 14 günlük bebeğim var sürekli emince ağzından akıyor yada kusuyo daha sonra kustuğu da oluyor hızlı içtiği için anında kusuyor sonradan olanı fazla içirdiğim için
arzu38arzu hemsut bebeğim 5ay 10 günlük hala kusuyor. Cok emiyor galiba 🤷♀️ doktor fazlasını cıkarabilir demişti
hemsut YorgunAmaMutluAnne çok cuk cuk sesi geliyor ilk emmeye başladığında, biberona alıştığı icin hızlı içiyor ama cok mu içiyor bilmiyorum yani , öyle uzun bir sure durmuyor memede ama