Merhaba, oğlum 7 aylık bir süredir vücudunda hep morluklar oluyordu bu nedenle doktora gittik ve yapılan testler sonrası hemofili A olduğunu öğrendik. Şuan şiddetini öğrenmek için detaylı test verdik hayatını çok etkileyen bir hastalık olmadığını biliyorum dikkatli bir yaşam sürmesi gerekecek sadece. Ama bu da beni üzüyor tabi ki gönlünce koşup düşemeyecek. Başka anneler var mı acaba bu hastalığa sahip bebişi olan deneyimlerinizi ve önerilerinizi duymak isterim 🙏🏻