Merhaba kızlar oğlum 7.5 aylık son günlerde ellerini bileklerini büküp kendını sıkar gibi kasıyor kısa süreli ama sık sık yapıyor tedirgin oldum aklıma kötü şeyler geldi bir yandan da emeklemeye çalışıyor çok da hareketli acaba kaslarını mı keşfediyor çok kullanmaya başlıyor diye düşündüm başına gelen oldu mu doktora gitmeli miyim acaba