bazkrtsell Kızlar bebeğinize gaz yapmaması için kullandığınız çay vs gibi şeyler var mı ? Var ise neler faydasını görüyormusunuz? 🫠 Nelere dikkat etmeliyim neleri yememeliyim bebeğime gaz yapmaması için 🥹
reyhanks bazkrtsell e bebekten de aldım ayrıca kendim de demleme yaptım yine de bebeğimin gazı 3.5 ay geçmedi. Başa gelen çekiliyor. Daha 2 gün önce ilk kez mercimek yedim. Ona rağmen oluyordu gazı. 4 aylık oldu atlattık çok şükür. Bir de Nurse kullanıyorduk iyi gelmedi sab simlexe geçince rahatlamıştı
SooMin bazkrtsell ilk doğumumda başlarda biraz dikkat etmiştim kolikti sonrasında saldım bu doğumda hiç dikkat etmedim kısıtlamadım devam yemeye içmeye 🥹
Teletabianteni bazkrtsell aylarca rezene ve kkmyon içtim etkisi oldu mu bilemem çünkü benim bebeğim kolikti
tucu Ben yemek kısıtlaması yapmadım. Sadece gazlı içecekler ve kafein çok tüketmedim. E bebekteki rezene çayını içtim gün içinde.
tucu bazkrtsell Faydası oluyordu hala da içiyorum. Tam 3 aylık şuan gazını çıkarabiliyor rahatça . 1 ay gazı oldu yoğun ama çok şükür çok problem olmadı.
bazkrtsell reyhanks çok zor ya gazlı bebek illaki hepsinde oluyor ama bazılaeı sizinkisi gibi daha hassas olabiliyor ne kadar dikkat etsenizde dediğiniz gibi başa gelen çekiliyor. Allah yardımcımız olsun 🥲
Gokturkmom bazkrtsell Özellikle kimyon gaz konusunda çok iyi geliyor :) tadı yok kokusu biraz rahatsız edici oluyor
bazkrtsell Gokturkmom ay evett onuda çok önerdilerr denedim fasülye yemeğime falan gerçekten gaz yapmadı bebeğimde kimyon katınca
perla_ bazkrtsell nohut galiba gaz yapıyor salatalık öyle duydum ama ben hep yedim nohutun içine kimyon koydum herşeyden az az yedim
perla_ bazkrtsell nohut galiba gaz yapıyor salatalık öyle duydum ama ben hep yedim nohutun içine kimyon koydum herşeyden az az yedim