Merhaba bebeğim doğduğundan beri kendi ayına uygun biberon başlıklarını kullanamıyor çekemiyor emzikte çekemiyor ama istiyor şimdiye kadar bi şekilde ilerledik fakat 4-5 gündür öğün başı 100 yemesi gerekirken 4 öğünde 60 ı zor yiyor ne yapmalıyım Biberon uçlarını değiştim emzik değiştim mama değiştim yardım edin