mngaasi
Benim tamamlayıcı sağlık sigortam var
Kızıma da tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdık
Ben gayet memnunum özel sağlık sigortası yaptırmadık bilerek aşıları da kendimiz Ödemiş olduk
Üçüncü ayda 9000
Beşinci ayda da 10.000 TL tuttu
Toplamda 19.000 TL yani-
Bunun dışında yaptırdığımız kan testleri beşinci aya kadar olan muayeneleryn hiçbirine ücret ödemedik.
Hala muayene hakkımız var.
Tamamlayıcı sağlık sigortasına ücretine ek olarak ödediğimiz aşı ücreti özel sağlık sigortasından daha az tuttu
O yüzden bence TSS yeterli
Tabii yine siz bilirsiniz