Nurmry ben de öyle uyutuyorum koynunda omuzumda pispislayarak çok güzel uyuyor.Ama kayınvalidem Aağırlaşıyor gitgide diye aliyor sallıyor ayaginda.şimdi de istediğim gibi uyutamiyorum uykuya dalmakta zorlanıyor.Yalniz olsam bıraktığım yerde bile uyuyor.Tv yi acıyor bir yandan izliyor bi yandan uyusun diye bakıyoruz çıldırıcam sonunda.Hatam olursa söyle düzelteyim diyor sonunda uyarıyorum bu çocuk şu şekilde alışkın diyorum inatlasiyor öyle olmaz diye bir sürü bahane üretiyor.sonra da sinirleniyorum yine noldu deniyor.Dun akşam da delirtti beni sustum doldum bir şey demedim.O da anlamıyor zaten uyarsam da artik