ulkuuuuu bizde erzurumdan gidiyoruz.genel olarak doğudaki çoğu şehire göre imkan olanak olarak çok iyi benim için en büyük sıkıntısı soğuğu çok uzuuuuuuun sürüyor.hala hava soğuk gidiyor diyebilirim henüz ben tişörtle dışarı çıkamadım öyle diyim.sıcağı seviyosanız soğuk etkileyebilir onun dışında iyi güzel aradığınız herşeyi bulursunuz.özel hastane bitane var rekabet olmasın diye başka hastane açılmasına izin vermiyormuş o özel hastane çok saçma.neyse şehir hastanesi yeterli ama ben hiç özele gitmedim burda kızımıda götürmedim şehir hastanesinde hallediyorum.polislerin çalışma saatleride birime göre değişiyo asayiş çakma 12/36 çalışıyor benim eşimin şubesi bürodakiler 8/5 ama haftasonu ek göreve gidiyorlar büro dışındakiler sabah 8 akşam 7 ve gecede tersi oluyo işte.lojmanlar hakkında bilgim yok biz lojman tercih etmedik normal ev tutmuştuk