Merhaba arkadaşlar, 27 aylık kızım var. Bir de oğlum var 7 aylık, henüz yaşı olmasa da ileride o da oynar diye düşünüyorum. Manyetik blok alacağım ama birçok marka ve set var. Sizler çocuklarınız için hangi markayı, hangi seti ve kaç tane olanı aldınız, kullanıyorsunuz? Tavsiyeleriniz neler?