uykusuzmom_ ben çocukluktan meraklıydım annem de verirdi elime havlu kenarı,etamin işleme falan. Örgü de ortaokulda başladım örmeye. Geçtiğimiz yıllarda da makromeye sardım çok yaptım duvar süsleri, satış bile yaptım bi ara. Bi otursan başına,zihnini çok güzel dinlendiriyor. İlmek saymaktan başka bişey düşünemiyorsun çünkü 😂