nrfsnykp Sadeturkkahvesi Kırklareline çıktığımız duyan herkes böyle diyor çok güzel yer falan diye bizim için tek eksisi bizim Maraşlı olup memeleketimizin çok uzak olması çok merak ediyorum bende
nrfsnykp defnevedoruk yaa bende aslen maraşliyim ama şuan Siverek’teyiz eşimin işinden dolayı ev bulma evi temizletme hepsi sorun valla hangi ilçeye çıktığımız açıklanacak şu sıralar ondan bakalım siz hangi ilçesindesiniz
Sadeturkkahvesi nrfsnykp insanları çok iyidir. Çok temizdir çok saygılıdır herkes valla avrupada yaşıyo gibi olursunuz :)
defnevedoruk nrfsnykp ben merkezdeyimm🙏🏻 ev bulursunuz ya çok kalabalık bir şehir değil, Allah kolaylık versin
nrfsnykp Sadeturkkahvesi inşallah güzel bir ilçesine denk geliriz de ucuzluk pahalılık kira yönünden falan nasl
defnevedoruk nrfsnykp kiralar ucuz değil ya, 2 sene önce 15 bandında ödüyorduk biz. Genelde 20den başlıyor
nrfsnykp Sadeturkkahvesi hadi yaa bizde Siverekten geliyoruz burasıda çok çok ucuz ilçe tercihleri bu ayın 20sine kadar aciklanacak
nrfsnykp Sadeturkkahvesi yaa bide sahil falanda var galiba onun içinde çok pahalıdır umarım bütçemize uygun bulabiliriz 2+1 falan