Merhaba bebeğim 25 günlük burnundan çok süt geliyor gazlıda bi bebek hırıltıda oluşunca dün doktora gittik doktor ciğerine boğazına kulağına baktı skıntı yok dedi normal dedi burnunu temizeyin iki üç saatte bir hırıltısı için dedi. Gece yatırdık burnu tıkalı gibiydi zaten hapşırık krizine girdi çocuk belki 20-30 kere hapşırdı ağladı korktu arada da. Snra mamasını içti sakinleşti ambulans çağırdık bu arada biz hemen ambulans geldi saturasyon nabız baktı normal sağlıklı gayet dedi. Bugün burnunu çekerken gene girdi krize dünki kadar uzn sürmesede nefessiz kalıp refleks mi oluyor acaba başına gelen var mı