hllvrll Tecrübeli anneler oğlum çok gazlı bi bebek değildi ama 3.aya girdiğimiz günden beri yani bi haftadır aşırı gazlı ya hiç böyle bi bebek değildi uyumuyo emmiyo huyu suyu değişti. Azalması gerekmiyor muydu bu gaz nerden çıktı ya
bittercikolata__ hllvrll evet o ayda cidden artıyor kızımda öyle oldu çünkü 4. Ayda bitmeye başlıyor canım inşaAllah çabucak geçer
essimay hllvrll bizimde 3-3.5 arası bir artış olmuştu acillik olmuştuk o derece. Sonra geçti ama geçiyor 🫂
flowersssss Benim oğlumda 9 gün sonra 3 aylık olucak. İki gündür inanılmaz arttı sancısı. Bende geçicek diye beklerken artmasına çok şaşırdım. Pik dönemi diye düşünüyorum artık sonra azalır inşallah 😞