ben deli olcam artık vallahi billahi aralık ayında 4 yaşına girecek yok arkadaş çocuğa eğitim veremiyorum iki söylüyorsa üç üstüne yapıyor az önce kaka yapmış üstüne zaten kakasını tuvalete yapmıyor asla ceza denedim yok ödül denedim yok izah ettim yok kızdım yok. Yok yok yok yok. Soruyorum hadi gel gidelim diyorum gidiyoruz yapmadan kalkıyor ya bu millet 3 günde bıraktırıyor aylardır deniyorum yok arkadaşlar. Sabrım tükendi artık.