Oğlum da nötropeni tanısı var. 2 senedir bir ilerleme kaydedemedik. 2024 yılında genetik testi yapıldı ve temiz çıktı. Fakat, bu senede tekrar gönderdiler ve daha sonucu çıkmadı. Ayrıca bu testi yapacaklarını da belirttiler. Bu testi yaptıran ve sonucu pozitif çıkanlar bana konuyu anlatabilir mi? Her yolu düşünmek zorundayım. Pozitif çıkarsa bizi ne bekliyor..