2 yasindan beri deniyorum hep olumsuz gecti. Bu sefer pes etmek yok ama bugun 11 gun oldu. Tuvaletini güzel tutuyor evet ama bi sure sonra altina yapiyor. Bunu da çok rahat şekilde söylüyor. Lazimliga oturtuyorum kendi tuvaletimize götürüyorum yok yapmiyor yani inatla tutuyor. Bu sorunu yaşayıp bunu aşan var mı?