minikadam22 alparslanmomms madem yatırım için bence yükselmesini bekleyim derim çok düşük fiyatlardan topladıyaanız okey bpzun ama 7000 üstünden de altınlarınız vaesa benc bekleyin şuan çok düşük
alparslanmomms minikadam22 gram altın 3 bin civarıyken almıştık en son . Epey kâr ettik ama bilemiyorum ya
minikadam22 meltemmustafa ay nsıl rakamlar bunlar çok şanslısınız yemin ederim istanbulda 6 milyonun altında ev kalmadı o kadar zor ki eb almak
ggrqnitt alparslanmomms ev iyi bir yatırım durumunuz varsa alın . Bende birkaç ay içinde almayo düşünüyorum.
jalepone alparslanmomms Bende aynı durumdayım . Altınlarım vardı sattım araba aldım altın uçtu 😄 şimdi de korkuyorum ev alsam mı almasam mı beklesem mi diye ama sanırım 2 3 ay daha bekleyeceğim
alparslanmomms jalepone tamamen şans ya 😭altının sonu yok , biz epey kâr ettik o yüzden artık satalım istiyorum
Lolik alparslanmomms Yatırımlık ev olduğu için beklerdim . Altın sert düştü ama muhtemelen çıkışıda sert olacak , altında bir yatırım , beklerseniz de zarar edeceğinizi sanmıyorum.