Kızlar dün bankaya gittim aile kartı verdi ,nisan ayında doğum yaptım ama ödemenin temmuz ayında yatacağını söyledi. Bende de bu şekilde yattığı gözüküyor kartı bankamatiğe Taktığım zaman 0 TL olarak gösteriyor ,temmuz ayında üç ay birden mi yatıyor yoksa kartı ne zaman aldıysan ondan itibaren mi yatmaya başlıyor?
