deleted20517 angelmommy_ kızım geçen hafta çarşamba günü 4 yaş aşısı oldu bütün gece 39 derece ateşliydi ikinci günğde yine 38 lerdeydi ateşi sağlık ocağındaki doktoruna sordum normal demişti olabilir ateş dedi
mavideniz96 angelmommy_ ateş çıkar normal ama bu bana biraz fazla yüksek geldi bence bir acile götürün siz ya da doktorun numarası varsa arayın
alpaslanmom_ angelmommy_ normal gelmedi bana başka bir rahatsızlığı olabilir mi acaba ? Doktorumuz ateş yapmaz demişti
angelmommy_ alpaslanmom_ hemşireye sordugumda yapar demişti yarın doktor kontrolümuz var beklemeli miyim gitmelimiyim acile
babyyymom Hemşire bana aşı yerine kolonyalı pamuk ile hafif masaj yap demişti işe yaradı eğer ateşi çıkarsa da küvete ılık su doldur otursun vücut sıcaklığı dengelensin demişti
prp2727 angelmommy_ asi yapildi onla mı alakalı bilmiyorum 3 gün 38,3 ateşimiz oldu iştah sıfır kan idrar temizdi antibiyotik kullandiknyine de doktor Bogaz kızarık biraz dedi ama bence aşıdan di