Mr sonucumda boyun fıtıklarımın oldugunı söyledi doktor zaten boynum ağrıor tahmin etmiştim reformer pilatese gidiyorum orda ağırlık boynumda çok ağrı yaptı belkide oda tetikledi doktor boynunu koru sporunu ya bırak yada kol hareketlerini yapmami söyledi. Fizik doktoruda reformer iyi gelir dedi boyun fıtığı olupta pilatese giden varmı?