İlk açtığımızdaki sayfa güzel olmuş ancak bebeğin kaç günlük olduğu değilde ay-yıl şeklinde yazsa daha iyi olur. Mesela bizde 333 günlük diyor ama günlük dilde böyle konuşulmuyor ki kaç aylık olduğunu hesaplamak zor yani biraz alakasız geldi. Yada ikisi de olsun bilemedim.