Günaydın sevgili anneler, kızım 14 buçuk aylık dışarıda 1-2 dk yürüse hemen kucak istiyor bu durum sürkeli tekrarlanıyor ve can sıkmaya başladı yürümesi için kucağımdan indirdiğimde mızmızlanıp ağlamaya başlıyor bu geçici bir durum mu yoksa huy mu edindi bu durumu yaşayanınız var mı?