mlskgn Kızlar selam Yıldönümümüz yaklaşıyor üçüncü senemize gireceğiz inşallah eşim yıldönümü niyetiyle bana hediye olarak iki seçenek sundu daha doğrusu tatil konusu daha önce de vardı sadece üstüne daha fazla bastırdık ikinci seçenekte iPhone 13 Eşimin imkân olarak sadece birini yapma imkanı var ikisinin bütçesi de hemen hemen aynı ya geliyor yani birinden birini seçeceğim 🥹 tatile gitmeyi aslında çok istiyordum ama eşimin iş yerinden izin alması günlerinin kesilmesi vs olumsuz yanları seçenek olarak bana bırakıyor ama hem kenarda tatil için de paramız yok hem de ona rağmen günlerinin kesilecek olması kafamı karıştırıyor zora sokmak istemiyorum açıkçası istesem de diğer seçenekte telefonum çok çok kötü diyemem beni idare ediyor eski ama arama yapabiliyor şükür shshsh bundan öte resim çekmeyi paylaşmayı seven biriyim iPhone’u da çok istiyordum zamanında ama şuan sanki o kadar isteğim yok ahshsh bilmiyorum ya ikisini istiyor gönlüm bana yardımcı olun biri gelip geçici ama an olarak bize kalacak bişey diğeri de haliyle istediğim bişey ve somut olarak elimde olcak sizce ne yapmalıyım ? Ve şöyle de bişey var misal telefonu seçersem tatil seneye kalacak seneye planlama yapıp gideceğiz ama tatili seçersem telefon seneye kalır bilemediiim help meee
kabakcekirdegi mlskgn ya bana böyle telefon falan saçma geliyor yani işlevini yerine getirdiği sürece gerçekten inan bence hiç önemi yok o yüzden tatil
Aklimideliricem Ben telefonu seçerdim ya rahat rahat dinlenemeyip diğer ayı düşüneceksin seneye gidersiniz boşver jsjdjdj en azından telefon ihtiyaç 😂
mlskgn Aklimideliricem öyle mi diyorsun ahahsh ya evet paramız olsa tamam diycem ama Allah bilir kaç taksitle gideriz shshsh 9 falan
mlskgn kabakcekirdegi ya tabi öyle orası ama telefonum düşe kalka hırpalandı telefon da ihtiyaç benim için sadece ikisi aynı anda ağır bastı ahshsh
mlskgn betul97_ evet haklısınız 🫶 ama eşim bey öyle mi diyor işine geleni diyor açıkçası tatil onu hem biras fazla masrafa sokacak hem işinden olacak bir kaç gün, sonra yine de sen bilirsin diyor 😂
forumgurmesi Tatilde geçirdiğiniz anılar, telefondan daha değerli diye düşünüyorum. Yarına çıkacağımızın garantisi yokken, ailecek güzel anılar biriktirmeyi asla bir telefon karşılığında ertelemezdim ben. Telefon sadece iletişim aracıdır, bırakın öyle kalsın.
deniz42mrs mlskgn ıphone 13 çöp canım Pro almalısın. İlk çıktığı ay aldım 2 yıl içinde pil öldü kamerası zaten çok kötü heleki 18 çıkacak 13 almak mantıklı değil. Ben 17 kullanıyorum resmen çağ atladım. 13 kullanırken reels hazırlarken bile kasıyordu. Apple düz modelleri artık iyi değil önermiyorum
mlskgn deniz42mrs evet doğrudur ama bizim imkanlarımız el vermiyor malesef belki ilerde suanlik seçenek bu
merkursavascisi_06 mlskgn çocuğunuz kaç yaşında? Benim kızıö 4 yaşında sürekli telefonumla oynadığı için yeni telefon alma planını rafa kaldırdık telefonu düşürüp duruyor. Onunla birlikte tatile gitmek bizim için daha eğlenceli geliyo. Ama tatille ilgili soru işaretlerniz çoğunluktaysa telefon da mantıklı olabilir
mlskgn merkursavascisi_06 çocuğum 1.5 yaşında ve aşırı yorduğu bir zaman sizde biliyorsunuzdur misal annem beni gören bilen biri çocuğu da biliyor haliyle çok zorlanırsınız diyor telefon açısından da çok vermemeye çalışıyorum eski diye umursamıyorum düşse de
merkursavascisi_06 mlskgn evet o yaşta tatil de yorucu olabilir bence hazır altın da düşükken seviyosanız takı isteyin eşinizden😂😂 ya da i phone olacaksa en az 15 olsun 13 almak mantıklı değil
GezginPaNDa mlskgn arkadaşlarımın iPhone 13 var benim telefondan kötü çekiyor Çekim icin alacaksanız iPhone 15 ve üstünü tavsiye ederim. Bu arada benim telefon da baya eski ama çekimi cok iyi Samsung s21 Aklınızda olsun
deleted20517 mlskgn bence tatili seçin en azından ikiniz için anı hatıra olur ama telefon sadece sizin için bir hediye olur,bir kerelik zora girmesiyle dibe düşmezsiniz diye düşünüyorum Oyum tatilden yana
acimavi mlskgn ben yaşamayı seven bir insanım😅 telefonum 4 senelik ama yüksek model iyi marka fakat ekranında toplam 10 tane kalın ince yeşil çizgiler var. Eşime bir şey gösterirken ‘senin telefonundan anlamıyorum’ diyor ve ben aylarca böyle kullanıyorum. Tüm bunlara rağmen tatil mi, telefon mu diye sorsa direk tatili seçerim😂
forumamigeldik mlskgn ben tatili seçerdim. Telefon idare ediyormuş zaten. Hem size hem çocuğa değişiklik olur.