Adababy Kızlar kızım var 5 yaş 5 aylık bu sene anaokula gitmesi gerek ama şimdimi kayıt ettiriyoruz yoksa okullar açılmaya başlayıncamı olucak nasıl oluyo fikriniz bileniniz varmı esenler hasipdinçsoy devlet anaokulu
bebeli_bir_anne Adababy okul tatil olunca idarecilere de tatil oluyor 2hafta onlara da tatil oluyor 10 temmuz kayıt tarihi denilmişti bize
belcatanaltan genelde haziran ayında okullar kapandıktan sonra kayıtlar başlar ama her okul için farklı olabilir o okulun idaresine bağlı, okullar tatil olunca okulu arayıp sorun ya da aktif kullanıyorlarsa web sitesine bakın duyuru yapabilirler.
Adababy belcatanaltan okul çok yakın dışarı çıktığım bi gün sorarım ama okullar kapanınca okulda idareciler kalır mı ki?
minikmisimben Okul kapanınca idareciler de oluyor müdür kalmasa yardımcısı oluyor hiç değilse bence çıkınca bir sorun sabahçı öğlenci olarak seçme şansınız oluyor erken kayıt ettirince biz çıkan okul değil başka okula yazdırmak istemiştik 1 hafta geç başlamıştı kızım sabahçı olmuştu seçemedik
Kubra-2607 Temmuzda e devlete kayıt olacağı okul bilgisi çıkacak.Ağustos ilk haftada kayıtlar yapılacak.Siz bağlı olduğunuz okul ile görüşebilirsiniz yine tarihler için.
Adababy bebeli_bir_anne anladım canım be o tarihte şehir dışında olacağım ben yarın bi gidip görüşeyim okulla