cihangirmom 5,5 aylıktı, aile yerinde çalışıyorum. Genelde sezonluk bir iş oluyor. Kendi annemin dükkanı var, nisan mayıs gibi gidip Eylül de geliyoruz. Bebekte benimle beraber tabi, geçen sene biraz daha rahattı yürümediği için, bu sene zor geçecek, 18 aylık 🥲