Kızlar birşey sorucam aranızda bu sene çocuğunu anaokuluna gönderen varmı bilmiyorum bugün çocuğumu anaokuluna kayıt ettirmek için götürdüm yani devlet olmasına rağmen 12.150 tl istediler ve dediler ki okullar açıldıktan sonra da 3 bin tl de kitap parası verilecek bilginiz olsun dediler ilk defa bir okul hayatına atılıcaz oğlumla inşallah rabbim nasip ederse bu konuyla ilgili bilgili olan var mı sizce de bu rakamlar normal mi bu arada götürdüğüm okul DEVLET OKULU özel falan değil
He bir de durumu olmayanlar muhtara gittiğinde yardımcı olunur mu ?