Geçen gün pikniğe gittik bi çocuk vardı 7 8 yaşlarında falan .Hareketlerinden direkt anladım .Elleri çırıpıyodu kendi etrafında dönüyordu ışıklı şeylere dokunuyordu .Annesi artık seslenmiyordu hiç durgun bi kadındı Allah yardımcısı olsun çünkü çocuk hiç bakmıyordu bile .Bide ikinci olarak hergün gittiğim parkta yine 7 8 yaşlarında bi çocuk aynı hareketleri yapıyordu .Gerçekten çok üzülüyorum bu çocuklara ve ailelerine sebebi nasıl bulunamaz ki .Nerdeyse gittiğim her yerde göreceğim otizmli çocuk .Gerçekten neden bu kadar yaygınlaştı .Ya da benim mi dikkatimi çok çekiyor direkt anlıyorum .Bi ara oğlumdan şüphelenmiştim o yüzden direkt anlıyorum otizm olup olmadığını gerçi oğlum şuan 2 yaşında hala şüphem var her ne kadar doktor yok dese de .Oğlum mesela parkta durur çocukları izler arada bi oynar kayar sallanır falan .Bazen de yolda yürürken elimi tutmak istemez yokun tersine koşar gider peşinden koştuğumu görünce daha da hızlanır oyun gibi yani .kabloları çekiştirir,vs normal mi değil mi hala bilmiyorum 3 yaşa kadar tanı koymuyorlar .artık kafayı yerim her hareketini kafaya takmaktan takip etmekten