selam kizlar, oglum 2.5 yasinda ve demiri cok iyiyken 6 ayda dusmus . 6 ayda bir rutin kontrol yaparim normalde ve cok uzuldum aslinda normal besleniyordu guzel yani neden olur bu basina gelen var mi en son 1 yasinda birakmistik iyi diye zaten. birde sidefer şase onerdi doktor sabah aksam 1 stick toz portakal suyuna dokup iciriyorum ac karna ise yarar mi? kimisi ise yaramadi vs yazmis cocuk kabiz oluyor bosuna cabalamakta istemiyorum bir yandan