happykids_pera Bebeğim 2 aydır meme reddi yapıyor uykuda emziriyordum bugün onuda almayınca sağıp vermeye karar verdim ama biberonu ememiyor midesi bulanıyor ben nasıl besleyeceğim aklım çıkıcak
aysehalil happykids_pera Aslında daha iyi emmemesi sizi bırakmaz meme reddi atağında kaşık biberon kullanın atak geçince tekrar sizi emecektir
aysehalil happykids_pera Yada mama kaşığıyla çok az ama çok az onu boğmayacak ve tıkamayacak şekilde sütünüzü verin
aysehalil happykids_pera Evet dediğim gibi atak döneminde sizi emmiyor ama beslenmesi lazım sizde biberonu tutmadı dediniz bende daha iyi tutmasın farklı yöntemler deneyin eğer ki sürekli biberon verirseniz bir süre sonra alacaktır ama yok göğsümden emsin istiyorum derseniz kaşık biberon deneyin derim bir kere kendi göğsünüz sonra kaşık biberon böyle tekrar ederseniz sizi tekrar tutacaktır