Kızlar selam aranıza yeni katıldım 10 gündür anneyim. Çok şükür şuana kadar her şey yolunda gitti ben ve bebeğim iyiyiz emiyor sütümde geliyor ama ben iyi değilim. Sürekli bebeğime bir şey olacak gibi hissediyorum yanından 1 dakika ayrılsam acaba bir şey olur mu diye korkuyorum. Geceleri yatağa almak zorunda kalıyorum bensiz uykuya dalamıyor beşikte durmuyor(aynı odada olmamıza rağmen). Özellikle geceleri kaygım çoğalıyor ağlama isteğim hiç bitmiyor. Gözümün önünden ayırmak istemiyorum çokta yorgunum. Yaşadınız mı nasıl aşarım bu durumu?