Oğlum 21 aylık. Şu dönem asla paylaşmak istemiyor ama başkasının oyuncağını da istemiyor. Sahiplik kavramı tam olarak oturmuş durumda ve esnetmiyor. Başkasının oyuncağını biz versek bile almaz, onun der.
Parka oyuncak götürmek istiyor bazen çocuklar da doğal olarak istiyor kriz çıkıyor artık paylaşmayacağı oyuncağı hiç götürmüyorum. Götürdüysem de isteyen çocuk olursa çocuğa değil de annesine kaş göz yapıyorum iki dakika oynasın ben oyalarken diye. Oğlum farketmeden iki dakika oynayıp bırakıyorlar.