1tosbikinannesiyim benim bebeğim de sizinkine benzer durumda. 16 aylık olacak neredeyse ama parkta binemese de herkesin scooterını bisikletinin tekerlerini topunu kamyonunu merak edebiliyor. Hepsini birden alıp parka öyle gitme şansım yok 😅 bebeğimin peşinden 1 dk bile ayrılmıyorum, birisine ait birşeyi elleyecek olsa direkt sahibi olan çocuktan izin istiyorum “merak etmiş bebek zarar vermeden bakabilir mi oyuncağına ablası/abisi” diye. Bu zamana kadar izin vermeyen cidden olmadı, ya bizim mahallenin çocukları çok anlayışlı ya da sizinkiler biraz sert. Zaten bebeğim de 1-2 dk bakıp inceleyip elleyip uzaklaşıyor. Anneleri “oynayabilir tabii” dese bile çocuğun gönlü yoksa asla oynatmam uzaklaştırırım çocuğumu ilgisini dağıtırım