kedili1anne benim ikizler 13 aylık oldu düşünün onlar bile aynı değil bir kızım 6 aylık amuda kalkacaktı resmen dönüyordu kalkmaya çalışıyordu diğer kızım asla yapmadı 9. Ay dönmeye başladı o da hep değil doktorumuz da canı istemiyor belli ki dedi bende üstüne gitmedim daha sonra başladı emeklemeye dönmeye o da sürekli değil 11 aydan sonra kalktı sıraladı adım attı. Doktorunuz bir sıkıntı yok dediyse gelişiminde yakındır annesi siz teşfik edin oyuncağını uzağa koyun hemen alıp önüne vermeyin.