30 günlük bebeğim 2 gündür sürekli ağlayıp memede durmak istiyodu gaz ağrısı olduğunu anladıktan sonra kiraz çekirdeği kemeri aldım. Aman Allahım o nasıl bi mucizeymiş kemeri ısıtıp takınca 5 dakika olmadan bebeğim kendiliğinden uykuya daldı uyurken de gazını çıkarmaya başladı. Eğer gazlı bebekleriniz varsa mutlaka deneyin şifa olsun 🙏🏼