mrscakir 252504 ben kullanıyorum ne benim ne eşimin nede kızımın bir kıyafetinin çektiğini görmedim. Doğru ayarda yapıldığı sürece bir problem olacağını düşünmüyorum
beyzanur2211 252504 wı hayır gayet normal ayarda kullanılıyorum semtetik pamuklu hangisi varsa ona getirip açıyorum
mihrainciannesi 252504 hiç memnun degilim kücültüyor genel olarak,Çogu şeyi Karma düşük ısı modunda calıştırıyorum
beyzanur2211 cokbilmismom yani şu şekilde genelde beyazları pamukluya renklileri sentetikğe arıyorm bebeğimin kıyafetlerini de sentetiğe atıyorum genelde hiç bir sorun yaşamadım