yusranin_annesi ben bestlak damla önermiyorum açıkçası. Önerdiklerim şunlar; bolca sıvı tüketimi günde 2 litre su, ayriyeten hoşaf komposto, kuru dut kuru incir kuru kayısı badem ceviz fındık kaju, bunlar bol süt yapıyor ve sütün kalitesini de arttırıyor. Yemeğini sakın aksatma, emdirdikten hemen sonra bişeyler ye karnını doyur. Gece içinde yanına kuru meyveler al bolca ye bolca su iç. Gün içinde bolca yeşillik ve çorba ve proteinli yemekler ye. Kilo alıcam diye yemeni azaltma, aksine sütün artsın diye ve dirençsiz kalmaman için yemeni düzelt. Akşamları da tatlı ile kapat, tatlı yoksa bile kuru incir kuru dut yiyebilirsin.
Ben sezaryenle doğum yapmıştım sütüm çok azdı, bu yazdıklarımı aynen uyguladım 1 ay falan yeterli oldu zaten. Ondan sonra sabahları üstüm başım ıslanarak uyanıyordum baya arttırmıştı.