gldrn58 Bebeğim 16 aylık yaklaşık 7 aydır iştahı çok azdır 1 haftadır da olan iştahı da gitti şimdi ise hiç yemeyip sadece anne sütü alıyo bi öneriniz var mı çok bunaldım