16 aylık oğlum var babasını gördüğü an beni bir tehdit olarak algılıyor bana gelmiyor babasına kaçıyor bu normal mi evde hep beni görüp sıkılıyor mu acaba anlayamadım. Çok geç yatıyor uykusu gelse bile doreniyor oyuncaklarını babasına getirip oyun oynamak istiyor. Eşim odadan çıktığı an ağlıyor.