elifozkan o kadar cok ki çocuğu aşağı salıp dönüp bakmiyolar. Üç yaşından beri aşağı yalnız saliyor komşum, üstelik asansöre bile çocuk yalnız biniyor, akşam yedide o çocuk hala disarida. Düşüyor kalkıyor hiç dönüp bakan yok, üstü başı batıyor. Benim oğlum sekiz yaşında daha bu sene yalniz iniyor aşağı asansore bile bindirmiyorum yalnız başına. Millet değişik cidden ne özür dilemesini biliyorlar, ne de çocuk yetiştirmeyi. Başımızdan gitsin modunda çoğunluk