Odam küçük iki baza sığmaz yavru yatak da nasıl olur büyürlerken sıkıntı oluyor mu ne bileyim üstteki alta kendini atar vs divan da da yanyana yatmak zorundalar açınca onda da ilk başlarda sorun olur gibi ay bilemedim sizce ? Tecrübeli anneler yorumlara