Kızlar merhaba bir hafta sonra bebeğim bir yaşına girecek uyku konusunda çıldırmak delirmek üzereyim aşırı derecede direniyor uykusu var deliler gibi asla uykuya geçmek istemiyor gözünü kapatıyor tekrardan ağlayarak bir oraya bir buraya sağa sola dönüyor tekrar kendin uyandırıyor artık sinir katsayılarım uç seviyede ona yansıtmak istemiyorum ama maalesef ben de bir insanım bunalıyorum ne yapacağım akıl verin lütfen sabah 7:30’da uyanıyor ilk uykusunu 9:30’da yaptırıyorum sallarsam eğer hamak beşikte uyuyor başka yerde uyumuyor 10:30 11’e kadar uyuyor sallamazsan o da yok öğlen 2:30’da yatırıyorum sallarsan dörde kadar taş çatlasın akşam sekiz gece uykusuuydu bunu biliyordu şu anda bunu sapıtmaya başladı yaklaşık 50 dakikadır eşim sallıyor içeride lütfen bana bir yol gösterin çok yıprandım kendimle bir düzen oturtturduğunu düşünüyordum ama tek uykuya geçmek istiyor erken olduğunu düşündüğüm için böyle bir durum yapmak istemiyorum sabah uykusu zaten kuş uykusu gibi böyle uykusu da sallarsan uyuyor sallamazsam o da yok