Aşırı zayıf görünmüyorsa sağlığı yerinde yemesi normalse stres yapmayın bence . Benim kızım çok hareketli 1 dk durmayan çocuktu ama sağlıklıydı doktorumuz kilo alınır verilir demişti en önemlisi boyunun uzaması demişti. 3 yaşına girecek D vitamini kullanıyoruz halen doktorumuz kullanabilir demişti bizde kullanıyoruz . Zamanla alır kilo şuan 14 kilo kızım