2 ay 20 günlük oldu büyüdükçe geçer derken iyice arttı. Gaz damlası olarak nurse harweys denedim ama hiç işe yaramadı hatta sanki daha kötü yaptı.sab simpleks alcaktım ama içindeki koruyucu madde beni çok rahatsız etti o yüzden onu almadım. Clinikid masaj yağı kullanıyorum ama pek faydası olmuyo. Çocuk birden çığlık çığlığa bağırmaya başlıyo. Dik tutunca biraz geçiyo sancısı. Sabaha kadar kucağımda oturuyorum. Bebeğede tek bakıyorum çok yorgunum hiç uyuyamıyorum artık. Neden geçmiyo ne zaman geçicek