uykuyahassrett 10 ay 20 günlük oğlum aşırı derece de diş gıcırdatıyor oyle böyle değil kıracak diye korkuyorum. Ne yapabilirim nasil bıraktırabilirim? Dikkatini dağıtıyoruz ama nafile
ezgiarzkk uykuyahassrett yeni dişi çıkıyorsa ağzına tuhaf geliyor o yüzden yapıyorlar benimde oğlum 14 aylık dişi yeni çıkarken yapıyor aşırı duyuluyor baya sert yapıyor bide :)
cansu2600 uykuyahassrett Bu durumu oğlum genelde diş cikaricagi zaman yapıyor. Sizdede öyle bişey olabilir mi ?
organikirmik uykuyahassrett bizimki diş çıkardığı dönem yapıyor bunu ara ara. Kendiliğinden bırakıyor sonra o yüzden sordum
uykuyahassrett organikirmik anladim bizimki de sanırım oyun haline getirdi 🤦🏻♀️ kıracak bir gün sonra rahatlayacak tövbe estağfurullah
ayssbus Ay bu bizde de başladı. 11 aylık. Ben de kıracak sanıyorum dişlerini. Ama oluyor sanırım, normal. :)
cansu2600 uykuyahassrett Belki yeni cikacaktir damagina baskı yapıyor iyi geliyor. Dönem dönem bizdede oldu kendiliğinden bıraktı bu aralar tekrar ara ara yapmaya başladı