zeynep95233 41+0’da sabahın ilk ışıklarıyla ve kendi ayaklarımla suni sancı almak için hastaneye gittim.
Saat oldu 16:00, açılma desen sıfır sıfır sıfır 🤣
O saate kadar defalarca açılma varmı diye bakıldı çok kötüydü.
Bana dediler yemek vs yiyebilirsin 🤣
Ablanız tabi gömdü 1.5 porsiyon İskender’i🤣
Doktor geldi hadi dedi sezeryana, bekleyemem bebek sıkıntıda.
Aldılar beni ameliyata, yemek yediğim su içtiğim için anestezi doktoru sıkıntı olur tam uyuşturamayız dedi ama ben şok.
Dedim naaaasııııı😂😂😂😂
Beni kokoreç ettiler, perişan oldum herşeyi hissettim herrrşşeyyyiiiiiii.
Alll dediler bebeğin.
Dedim kimseyi görmek istemiyorum kendi derdimdeyimmm şuan acı hissediyorum beni bayıltın diyorum, nau nau diyo😂
Öyle böyle çıktık ameliyattan, tabi yedim yemekleri yedim yemekleri gaz çıkmıyor.
Bağırsaklar dolu ve şişti çok zor durumdayım 🥴
Ayağa kalkamıyorum çünkü kalkınca bağırsaklar aşağı iniyo ve dikişlere baskı yapıyo inanılmaz acı varya üf üf üf.
Sonra dediler lavman yapılması lazım, yaptılar çok şükür rahatladık😂😂
- Mi???
Gerekirse adamı boşarım genede doğurmam no