Arkadaşlar 6 ay 28 günlük kızım var yaklaşık 1 aydır ek gıdaya başladık doktorumuz çok detaylı bir ek gıda anlatımı yapmadı, kısaca anlattı geçti, liste vermedi listeye bağlı kalma bebeğe göre zamanını falan ayarla dedi. Şimdi bende şöyle yapıyorum ama doğru mu yapıyorum bilemedim az mı veriyorum fazla mı tecrübeli annelerden bilgi almak istedim. Kızım 8:00/8:30 gibi kalkıyor alt değişmesi oynaması falan derken 9:30 gibi emzirmiş oluyorum 1 saat sonra kahvaltısını(muz,bebe bisküvisi yumurta,labne, pekmez) veriyorum saat nerdeyse 11 oluyor, 11:30:11:45 gibide mızmızlanınca tekrar meme veriyorum ve çoğu kez uykuya dalıyor, tabi uyumadığı zamanda oluyor(bizimkinin düzenli saatli bir uykusu yok) sonra 13:00 yada 14:00 gibi kalkınca hazırladığım sebze püresinü veriyorum ama çok az yiyor, bebek kavanozunun yarısını bile yemiyor nerdeyse. 1 saat sonra tekrar emziriyorum ve bu sefer üstüne mama takviye ediyorum( dr günde 2 yada 3 kez mama verebilirsin demişti) bu meme ve mama zaten ona 3-3,5 saat falan yetiyor. Sonra yoğurdunu veriyorum. Sonra bir kez daha emiyor, yatarkrn tekrar meme+mama verip yatırıyorum. Bazen yatmadan 1 saat önce falan meyve püreside veriyorum. Böyle yazınca çok peş peşe olmuş gibi oldu ama öyle değil aslında ☺️☺️