belcatanaltan göz muayenesi 3.ayda yapmak erken oluyor. Göz gelişimi 6.ayda tamamlanıyor. Biz 6.ayda gideceğiz. Arkadaşım 3.ayda gitmişti miyop çıkmıştı, 6 ayda hiçbir şey yoktu, geçmiş yani. Arkadaşım boşuna telaşa girdi. Doktorunuz bu konuda haklı. Özel aşı konusunda çocuğunuzun gelişimine göre karar veriyor. Menenjiti 1 yaştan sonra 1 aşı olarak bıraktık. Acil durumda ilçedeki özel hastaneye gidiyoruz, ordaki doktor kimseye numarasını vermiyor, ama işinin ehli, kritik durumlarda hep çözümü var ve teşhisi, tedavisi net. Takip için il merkezindeki özel hastaneye gidiyoruz, ordaki doktor numarasını veriyor. Çok nadir yazarım, anca randevu bulamazsam. Tedavileri yanlış uygularsa yâda teşhis yanlış olursa anca o zaman değiştirebilirim.