Sosyologaannee Bu ayın 27 sinde 2 yaşına girecek bebeğim var 10 gün oldu adetim olmadı.8.gun de test yaptım negatif çıktı bebeğimi hâlâ emziriyorum da bu durum normal mi acaba ne yapacağım bilmiyorum da 🤔🤔🫤🫤🫤
asrinhatasi Sosyologaannee kullandığınız bir korunma yöntemi var mıydı? Bazen onlar da adet gördürmüyor
minikadam22 Sosyologaannee of benim de gecikti spiralle korunuyorum dün oööam gerekiyordu haka olmadım stresten ölücem
melodiii Sosyologaannee bende 20 gündür olmadım üç defa test yaptım en son doktora gittim herşey normaldi tarlusal verdi kullanıyorum hala olamadım
Sosyologaannee Prezervatif korunuyoruz evlendigimizden beri bebegim doğduktan sonra da korunduk adetim Kasım’da gecikti sonra erken gelmeye başladı 1 ay olmadan geliyordu şimdi 35 gün olacak
Sosyologaannee cileklitursu ne kadar gecikti Instagram da bir ebe bu ay adet gecikmesi yaşayabilirsiniz çoğu kişi test yapar diyordu da bilmiyorum ki havalardan mı ki 🤔
Sosyologaannee cileklitursu hm anladım test yaptıniz mi bebeğiniz var mı emzirme durumu falan var mı sizinde
cileklitursu Sosyologaannee evet var emziriyorum ama test yapmadım geçen ayda böyle olmuştu regli belirltileri var ama bakalım
Sosyologaannee cileklitursu aynen bnde kadın olmak ne zor olsan bir türlü olmasan bir türlü inşallah oluruz yarın kan tahlili vereceğim artk her şey e bakılsın neyden kaynaklanıyor korkuyorum ama yapacak bir şey yok böyle iyice stres oluyor insan 🫤🫤
Sosyologaannee minikadam22 kaç gün geçti bebek var mı emziriyor musunuz inşallah gelir onun stresi fena ne yapacağımı sapittim artk korkuyorum da 🫤
Sosyologaannee minikadam22 normal olursunuz sizinki bence havalardan olabilir deniliyor inşallah oluruz 🤲🏻
Sosyologaannee melodiii ooo sizin de cokmus normal mi emziriyor musunuz sizde bugün bnde sağlık ocağına gittim kan verdim 2 test yaptım bnde negatif de 12 gün oldu bnmde inşallah oluruz 🤲🏻