Alerji olmuş geçmiş olsun.
Farklı bişey yiyip icti mi. İlaç etken maddesi ya da içindeki tatlandırıcıya olabilir, !paketli gıda tükettiyse içindeki herhangi katkı maddesine olabilir , herhangi bir besine ya da böcek falan ısırmışda olabilir. Daha önce alerjisi olmayan güvenle tükettiği bisey de sonradan alerji yapabilir. Sizin yerinizde olsam alerji testi yaptırırdım. Yaptiramiyorsanız son 24 saatte yiyip içtiği herseyi ek gıdaya yeni başlıyor gibi tek tek tattırmak da işe yarayabilir belki.