Merhaba annelerim bebeğim 7 aylık meme düşkünü bir bebekti. İlk defa meme reddi yaşıyoruz emmiyor ısırıp bırakıyor 2 gün oldu. Pamukçuk tedavisini yapıyoruz. Emzik vs hiçbir şey ememiyor ama. İyileşince beni unutur mu yaşayan var mı? Öneriniz var mı? Suan sağıp şırınga ile veriyorum emmiyor